web analytics

Робити ігри доступними по підписці в перший день не вигідно

Генеральний директор Take Two Interactive, Штраус Зельник, у інтерв’ю для GamesIndustry.biz розповів, що компаніям немає сенсу робити свої ігри доступними по підписці у день релізу. Річ йде про ті випадки, коли нові ігри добавляють у підписки на кшталт Xbox Game Pass у день їх релізу.

Ми підтримуємо різні сервіси підписок і раді продовжувати робити це. Наш скептицизм стосується того, щоб робити консольні продукти доступними у перший день по підписці. Економічно, для нас це немає жодного сенсу, ми не думаємо, що гравці будуть готові платити за це [ігри], навіщо їм?

– розповів Зельник

Він також підмітив, що з ним так чи інакше погоджується генеральний директор Sony, Хікорі Тотокі, який раніше розповідав, що якість їх AAA проектів впаде, якщо вони будуть доступні у день релізу для підписників PlayStation Plus.

Подібну думку висловлював й генеральний директор PlayStation, Джим Раян. Він вважає, що роблячи ігри PlayStation Studios доступними по підписці в перший день напряму вплине на те, скільки ресурсів та грошей компанія зможе вкладати у майбутні проекти.

Раніше ігри видавництва Take Two з’являлися в Xbox Game Pass у день релізу, як було у 2019 році з The Outer Worlds, чи з Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition минулого року. Проте, Зельник утруднюється відповісти, чи допомогло це грі.

Він також розповів, що добавляти ігри у сервіси по підписці має сенс після певного періоду, коли гра вже не на свому піку і падає в ціні. Також Зельник додав, що така політика щодо цього питання не є закріпленою. Take Two будуть готові добавляти свої ігри в Xbox Game Pass у день релізу, якщо у цьому буде сенс і ця опція задовільнить їх потреби.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Take-Two Interactive боїться випускати навіть власні ігри поруч з GTA 6

Grand Theft Auto / GTA 6

Take-Two Interactive продала інді-видавництво Private Division через низьку дохідність

private division

Cronos: The New Dawn, новий горор Bloober Team, вражає амбіціями авторів й лякає системними вимогами

cronos the new dawn

Анонсовано безкоштовний героїчний роуґлайк шутер Project ETHOS

project ethos 2024 10 17 24 001

Ану посунься, Civilization. Огляд Ara: History Untold

Ara: History Untold

Творці Ghostrunner готують одразу три нові гри до 2029 року

gxxwd5hwmaatyffd

Sid Meier’s Civilization VII обіцяє стати найголовнішою економічною стратегією 2025 року

civilization 7

Secret Level — новий проект від творців Love, Death and Robots об’єднає 15 ігрових франшиз

p.ua.secret level 19